FANDOM

Każdy rodzi się inny, więc i każdy potrafi coś innego. Dobrze wychowane dziecko arystokraty, którego rodzice dużo zainwestowali w jego edukację będzie doskonałym lingwistą lub urzędnikiem, dominując we wszystkim wymagającym wykształcenia, ale polegnie w walce na pięści z ledwo piszącym synem rolnika, którego głównym talentem jest wesołe krzyczenie RĄBAĆ DREWNO. Z tego też powodu kreowanie swojej postaci pod względem mechaniki rozpoczniesz od zdefiniowania jej predyspozycji. Zaczniemy od tego z czego w ogóle będziesz wybierał:

Predyspozycja Cechy Opis
Duch pamięć, niezłomność, percepcja, wiedza To duch pozwoli zdolnemu czarodziejowi zapamiętać wszystkie skomplikowane inkantacje, ale nie przyda się tylko jemu! To również zdolność postrzegania tego co nieoczywiste, zauważania tego, co zwykli śmiertelnicy pomijają oraz sama w sobie siła ducha, a więc nasza niezłomność i nie uleganie wpływom innych.
Ciało siła, kondycja, zręczność, bój Kiedy jedni siedzą przy księgach tak długo, że doprowadzają do zaniku mięśni, inni ciężko pracują na roli lub ćwiczą swoje mordercze cięcia. Otwiera im to drogę do stania się dobrym pracownikiem siłowym, czy nawet rozchwytywanym najemnikiem.
Portret wygląd, charyzma, szczęście, ekspresja Niestety nie każdy z nas rodzi się piękny, ale pewne rzeczy można w sobie wypracować. Nie zawsze to siła i wiedza sprawiają, że jesteśmy w stanie dotrzeć na szczyt - równie dobrze można mieć po prostu wygadane. Liderzy, mistrzowie manipulacji i piękne żony wpływowych mężczyzn dobrze o tym wiedzą.
Skłonności czarowanie, wytwórstwo, okultyzm, myśl przełomu Skłonności to coś, co nie tylko definiuje nas w świecie, ale też często nadaje sens naszemu istnieniu, ponieważ nie posiadając skłonności magicznych nie jesteśmy w stanie w ogóle czarować.

Podobne artykuły

Mechanika gry Poziom reputacjiPredyspozycjePrzewagiZawadyUmiejętnościCzarowanieTworzenie wynalazkówPosiadanieRozwijanie postaci