FANDOM

Furry girl by jachymkuikka-d6ht3a4

Ferianin by JachymKuikka

Chociaż prawdziwi Ferianie według historyków już nie występują, to ich potomkowie wciąż żyją, ponieważ feriańskie geny potrafią dać o sobie znać nawet dziesiątki pokoleń później. Te poruszające się na dwóch nogach zwierzęce hybrydy zamieszkiwały niegdyś nie tylko wyspę Michigan, ale i cały świat, lecz dzisiaj spotykane są głównie w Mieście lub są rozsiane po mniejszych aglomeracjach. Ferianów można opisać najprościej jako pół-ludzi i pół-zwierzęta, jednak tylko z wyglądu. W zachowaniu nie odznaczają się niczym dziwnym, nie jedzą robaków, nie szczekają, nie miauczą, ponadto potrafią czarować, aczkolwiek nie nadają się do bardziej zaawansowanych praktyk magicznych i chyba dzięki tym wszystkim cechom społeczność akceptuje ich jako pełnoprawnych, normalnych mieszkańców. Przynajmniej z tej prawnej strony, ponieważ z tej drugiej - nie wszyscy chcą. Gusta są różne i Ferianie od zawsze byli brani z przymrużeniem oka, jednak niechęć do nich bierze się raczej z indywidualnych pobudek etycznych oraz rzadkości ich występowania. Przedstawiciele tej rasy mogą odznaczać się cechami od jednego do kilku zwierząt. Najczęściej zauważane są kozie nóżki, przeróżne ogony, łuski, specyficzne uzębienie, owłosienie, rogi, uszy i cały wachlarz innego upierzenia. Ferianie żyją tyle co przeciętny człowiek i to, że masz skorupę żółwia na plecach nie oznacza nagle, że dożyjesz stu lat.

Wskazówki przy tworzeniu postaci

Wypełniając w karcie postaci pole Aparycji, uwzględnij też opis zwierzęcych elementów twojego bohatera.